syndroneonline.com
SUMMER SOUND FESTIVAL 2020 The Realm Of Secret 18 & 19. 09. 2020 Helsinki Massiivinen biitti soi, basso pauhaa kuin kertoakseen, että huomio kannattaa nyt suunnata tännepäin. Kädet nousevat ilmaan, huikea yhteenkuuluvuuden tunne ottaa valtaansa, joten on tullut aika toivottaa jälleen kaikki vieraat tervetulleiksi nauttimaan maailman parhaasta tanssimusiikista ja suosituimmista esiintyjistä. Helsingissä perjantaina 18. ja lauantaina 19. päivä syyskuuta järjestettävä Summer Sound Festival 2020 kokoaa yhteen ihmiset nauttimaan kansainvälisten supertähtien esiintymisistä, hyvästä teknisestä tuotannosta asiaan kuuluvine efekteineen sekä aidosta festivaalitunnelmasta keskellä Helsinkiä. Nuorille aikuisille pelkästään elektroniseen musiikkiin suunnatussa tapahtumassa nähdään maailman valovoimaisimmat elektronisen musiikin artistit sekä kansainväliseltä että kotimaiselta kentältä. Tapahtuman ikäraja on K18. Summer Sound Festival 2020 on siirtynyt uusille päivämäärille syyskuulle 18 & 19. 2020 ja samalla tapahtuma kasvaa kahden päivän festivaaliksi.
Esimerkiksi rumpali käyttää rumpupalikkaa ja maracasia samanaikaisesti, toimii hienosti. Kehuihin yhtyi myös muusikko Ossi Teerimäki.
Yhtye julkaisi taannoin ensimmäisen pitkäsoittonsa, joka kantaa nimeä "I Hate Mouhous" Mouhoukseen kuuluu Monako, Van Hegen ja Valentin. Slämärissä bändin jäsenet paljastavat muun muassa kuinka tapasivat, parhaan keikkamuistonsa ja jopa pahimman darransa. "I Hate Mouhous" oli yhtyeen ensimmäinen kokopitkä levy. Ennen tätä yhtye on julkaissut useita singl... 3. 10:50 Toimitus Tässä jaksossa on vieraana pitkänlinjan reggae-DJ Selecta Andor. Hän listasi omat TOP 3 kautta aikojen lempi reggae-biisiään. Selecta Andor pyörittää Bassoradiolla Blaka Blaka -nimistä Reggae showta... Vanhemmat artikkelit Kuten suurin osa verkkosivuista, myös me käytämme evästeitä parantamaan sivuston kokemusta. Kaikki keräämämme tieto on anonyymia. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt käyttöehtomme.
Meillä on jo nyt paha tapa säveltää kappaleita, jotka ovat niin monimutkaisia ettei niitä pysty esittämään livenä. Turha siis tehdä asiaa vielä mahdottomammaksi lisäämällä niihin laulua. Monilta jää muuten jostain syystä huomioimatta että myös Emprosilta löytyvässä Praise Be Man –kappaleessa on laulua. Mistä pidät vähiten/eniten kiertämisessä? – Olen onnellisimmillani kun olen kiertueella. Pidän tarkoituksenmukaisuuden tunteesta ja siitä, että ollaan jatkuvasti liikkeessä. Pahinta kiertämisessä on se kun soittaa huonon keikan. Kestää vuorokausi ennen kuin pystyy ikään kuin sovittamaan tekonsa seuraavalla keikalla. Mutta epäonnistumisia seuraavat keikat ovatkin yleensä kiertueiden parhaita. Huonoja keikkoja tarvitaan siis jotta voisi paremmin arvostaa niitä hyviä. Minkälaisia ajatuksia herättää Suomeen palaaminen? – Rakastan Suomea. Toivoisin voivani viettää enemmän aikaa siellä. Viimeksi olimme siellä Chelsea Wolfen kanssa. Se oli hauska keikka. Vahvin muistoni siitä illasta oli se kun kuulin hänen kitaristinsa tiputtaneen vahingossa vuokravahvarin lattialle.
//// Hybris basistit, Brian Cook, haastattelu, Helen MOney, instrumentaalirock, metal, post-rock, Russian Circles 24. 10. 2016 Seesteisemmistä tunnelmatuokioista pohjoista kylmyyttäkn henkivään metalliriffittelyyn venyvä instrumentaalitrio Russian Circles palaa Suomeen. Vuonna 2004 perustettu, kuusi albumia julkaissut chicagolaisyhtye esiintyy Tavastialla perjantaina 28. Haastattelin tulevan keikan tiimoilta kokoonpanoon vuoden 2008 Station -albumin aikoihin liittynyttä basisti Brian Cookia, joka vaikutti aikaisemmin myös Botchissa ja These Arms Are Snakesissa. Äänititte kolme edellistä albumianne Brandon Curtisin johdolla Steve Albinin Electrical Audio –studiossa, Chicagossa. Uuden Guidance -levyn tuottajana puolestaan toimi Kurt Ballou, joka on tätä nykyä vähintään yhtä tunnettu tuottajana kuin Convergen kitaristina. Miten valinta osui Kurtiin ja minkälaista oli työskennellä hänen kanssaan? – Aikaisemmin olemme vältelleet ilmeisimpiä raskaan rockin tuotantoon liittyviä ratkaisuja. Olemme olleet kiinnostuneita soundin tilallisista aspekteista ja Electrical Audion parhaita puolia on juuri se, että siellä tehdyistä äänitteissä tila on olennainen osa kokonaissoundia.
Siitä syystä en ole ikinä voinut käyttää sitä livenä ja levyttäessämme en lopulta koskaan saanut siihen toivomaani potkua ja preesensiä, vaikka koetimme vääntää sitä kovemmalle miksauksessa. Tästä opimme sen, että vaikka jokin kuulostaa hyvältä sellaisenaan, se ei välttämättä toimi bändikontekstissa. Minkälainen teidän biisinkirjoitusprosessi on yleisesti ottaen? – Minä ja Mike (Sullivan) kasaaamme riffejä ja lähetämme niitä toisillemme ja Davelle (Turncrantz) mp3:ina. Kappaleeseen päätyvät riffit ovat oikeastaan 95% Miken käsialaa, mutta testaamme yhdessä kaikkia. Mike ja Dave hahmottelevat sitten biisirakenteita, tekevät demot ja lähettävät ne minulle. Sen jälkeen lennän Chicagoon jossa keskitymme yhdessä bändinä työstämään biisejä ja brainstormaamaan. Biisit elävät ja käyvät läpi monia vaiheita aina siihen pisteeseen asti kun rupeamme äänittämään raitoja studiossa. Teittekö mitään eri tavalla Guidancen suhteen? – Tällä kertaa otimme asiaksemme soittaa joitakin kappaleita livenä ennen studioon marssimista.