syndroneonline.com
Polaris on voittanut Mönkijälehden, 4x4 Maailman ( lue lisää näistä testeistä täältä) JA nyt myös Koneviestin viimeisimmän testin. Koneviesti testasi uusimmassa (8/2015) numerossaan erittäin kattavasti traktorimönkijöitä ja jälleen Polaris Sportsman veti pisimmän korren eli voitti testin! KONEVIESTI 8/2015 Lainauksia testistä: "POLARIS PUTSASI TÄLLÄ KERTAA PÖYDÄN MELKO YLIVOIMAISELLA ESITYKSELLÄ" "UUDEN SÄHKÖKAASULLA VARUSTETUN MALLIN NOPEUDENRAJOITIN TOIMII TÄYDELLISESTI. SEN MUKANA TULEVIIN KÄYTTÖOMINAISUUKSIIN MUUT MUKANA OLLEET EIVÄT YLLÄ" "SPORTSMAN 570 ON KETTERÄ MAASTOSSA JA VETÄÄ KUORMIA HYVIN" "VOIMANSIIRTO TOIMIIN ERINOMAISESTI" "OHIAJOMELU JA KULJETTAJAN KORVIIN KUULUVA MELUTASO OVAT HILJAISIMMAT KOKO RYHMÄSTÄ" Ympäristö on tärkeämpi yhä useimmille meistä. Arvostatko alhaista polttoaineen kulutusta? Polaris on kehittänyt uusiin malleihinsa erittäin nykyaikaiset ja tehokkaat moottorit. Uusien tehokkaiden DOHC-moottoreiden polttoaineen syöttöä ohjataan Bosch Motronic -järjestelmän kautta.
Polaris-moottorit ovat markkinoiden bensapiheimpiä ja luonnollisesti myös niiden päästöt ovat alentuneet merkittävästi. Polariksen polttoaineen kulutus on todistetusti kilpailijoitaan alhaisempi (lue Mönkijä –lehden testi 2/2014 ja Koneviesti 8/2015). Uusin ETX 325 DOHC -moottori on markkinoiden taloudellisin moottori ja tehoa siinä on enemmän kuin monissa kilpailijoiden 400-500 kuutioisissa malleissa. Esimerkiksi uusimman Koneviestin vertailussa Polaris Pro Star ETX EFI -moottori kulutti vain 1, 89 l tunnissa ja Pro Star 570 EFI vain 2, 33 l tunnissa. Tutustu myös uuteen entistäkin turvallisempaan ja bensapihimpään Polaris Sportsman ACE -mallistoon! Polaris toi markkinoille tänä keväänä uuden ACE-malliston, joka on erittäin turvallinen ja mukava ajettava. Suosittelemme koeajoa. Esimerkiksi Koneviesti otsikoi testissään ACE-mallia "Nautinnollista ajoa". ACE nousi esiin testissä myös erittäin pienen polttoainekulutuksen ansiosta, joka oli vain 1, 89 l tunnissa. Lue lisää Sportsman ACE -malleista tästä.
Vaan eipä monsteria ole tasaiselle tielle tarkoitettukaan. Upottavat suot ja pohjattomat kuralätäköt ovat sitä aluetta, missä sen todelliset ominaisuudet saadaan ulosmitattua täysimääräisesti. Koeajo tapahtui kaukana tämänlaisista olosuhteista, mutta kalpean aavistuksen suohirviön viihdetarjonnasta saa kevättalvisella lumellakin suditellessa. Järeät ja harvahampaiset traktorikuvioiset renkaat lennättävät sohjoa korkeassa kaaressa ja myös kuljettaja saa siitä osansa. Jo hetkisen pyörittelyn jälkeen syli on täynnä loskaa, mutta viihdettä ja tunnelmaa riittää koko rahan edestä. Vaikka monsteriksi muunnetulle Sportsmanille on vaikea keksiä mitään järkiperäistä käyttöä, on se oikeanlaisissa olosuhteissa taatusti hupiväline vailla vertaa. Polaris Sportsman XP 1000 EPS Super ATV Hinta (noin): 25 000 – 30 000€ Moottori: Bensiinimoottori, 952 cm3, kaksisylinterinen, nestejäähdytys, kaksialueinen portaaton PVT-variaattori, neliveto Teho: 89 hv Maavara: n. 70 cm Renkaat/vanteet: 36"/18" Kahluusyvyys: n.
Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa. Näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS-malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jonka ansiosta maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle. ADC-alamäkijarru ja EBS-moottorijarru: turvallisen mönkijän ominaisuuksiin kuuluvat jokaiseen pyörään vaikuttavien hydraulisten levyjarrujen lisäksi sähköisesti toimiva ADC-alamäkijarru ja EBS -moottorijarru. Tekniikan Maailma vertaili uusimmassa numerossaan (8/2013) monikäyttöiset lavamönkijät. Vertailussa painotettiin mönkijöiden hyötykäyttöä, ja sen voitti ylivoimaisesti viidellä tähdellä Polaris Ranger Diesel. Ote Rangerin loppuarvostelusta: " Diesel Ranger voittaa vertailun ylivoimaisesti parhaimmalla kokonaisuudella. Se on lavamönkijä niin ammattilaisille kuin vaativille harrastajille ". Lue koko vertailu Tekniikan Maailma -lehdestä (8/2013). Tutustu Polaris Ranger -mallistoon täällä.
Polaris-maastoajoneuvot ovat osoittaneet jälleen paremmuutensa ammattilehtien todistamana. Lue aikaisempien vuosien testivoitot täältä. Tule sinäkin koeajamaan maailman myydyimmän mallisto asiantuntevalle ja palvelevalle Polaris-jälleenmyyjälle. Maastoajoneuvojen erikoislehti 4x4 Maailma testasi traktorimönkijät! Voimme ylpeänä tiedottaa, että Polaris Sportsman 500 EFI Base 4x4 Forest EUT voitti suuren 4x4 Maailma -lehden (2/2013) traktorimönkijätestin. Polaris sai jälleen huippuarvostelut maastoajo-ominaisuuksistaan. Tällä kertaa testissä olivat Sportsman 500 EFI Base 4x4 Forest EUT ja Sportsman XP 850 HO EPS Forest EUT. Otteita testivoittajan ominaisuuksista: "Hyvä kaikkeen" "Testiryhmä ei löytänyt oikeastaan miltään osa-alueelta mitään pahaa sanottavaa" "Ennen kaikkea sen moottori antaa täyden tehon" "Maasto- ja maantieominaisuuksiltaan Sportsman on testin ehdotonta kärkeä" "Sen arvostelut maastopuolelta olivat yksimielisen ylitsevuotavia" "Sportsmanin etulukko toimii kuin ajatus" Osta tai tilaa lehti ja lue lisää!
XP 850 moottori murheet Re: XP 850 moottori murheet Luulen että maahantuoja käsittelee tapaukset tapauskohtaisesti. Ehkä huoltohistorialla on jonkinverran painoarvoa näissä tapauksissa. Itse vältin tuon murheen vaihtamalla mönkijän (2013 xp t3) ennen takuun umpeuduttua. Harmitti kun ostaessa ei tuosta viasta tiennyt, muuten olisin silloin ostanut vuoden 2014 mallin ja luultavasti olisin edelleen tyytyväinen polarismies.. Can-Am 1000 Pro T3 -2017 Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017 Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015 Ex. Polaris XP 850 T3 -2013 Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012 Ex. Can-Am 650 xt -2011 Ex. Polaris XP 550 -2010 Ex. Can-Am 400 EFI -2010 Ex. Honda TRX 420 FE -2008 JSSM 6WD Viestit: 298 Liittynyt: 21 Elo 2011 18:56 Mönkijä:: Can-Am 1000 T3 -17 Kirjoittaja Stobe » 30 Marras 2016 21:25 Kone on huollettu ohjelman mukaan aina samassa liikkeessä (paikkakunnan ainoa polaris-huolto), eivät lähteneet itse sanomaan asiaan mitään vaan ottavat koneen tutkittavaksi ja laittavat asian maahantuojalle eteenpäin.